مراسم گرامیداشت حجت السلام والمسلمین نیکبخت برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش:مجلس ترحیم و مراسم گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین علی محمد نیکبخت، جانشین فقید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.


گزارش تصویری مراسم

مجلس ترحیم و مراسم گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین علی محمد نیکبخت، جانشین فقید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (پنجشنبه) با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، روحانیون و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیروهای مسلح در مسجد شهدای شهرک شهید سرلشگر فلاحی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و مداحی توسط یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)؛ حجت الاسلام والمسلمین بحرینی طی سخنانی با بیان برخی از خصوصیات اخلاقی مرحوم حجت الاسلام نیکبخت، وی را انسانی ولایتمدار و عاشق خدمت دانست که در دلها جای داشت.

وی در ادامه افزود: انسانها در جوهر انسانیت خود با یکدیگر برابرند و تفاوت هایی در آنها وجود دارد که برای ارتباط و شناخت بهتر یکدیگر است نه برای فخر فروشی. امتیاز انسانها با انتخاب حاصل می شود و خوش به حال کسی که در انتخابش درست عمل کند.

حجت الاسلام بحرینی همچنین گفت: آنچه ارزش است اینست که خود آن را انتخاب کرده و به دست آورده باشیم. برخی از این ارزشها نظیر تقوا، علم و معرفت در قرآن کریم نیز به آنها اشاره و تاکید شده است و مرحوم حجت الاسلام نیکبخت به این دلیل عزت مند بود که این سه ویژگی را در خود داشت.

در پایان این مراسم، پیام تشکر حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از کلیه فرماندهان، مسئولان و روحانیون ارتش و دیگر نیروهای مسلح که در مراسم تشییع، ترحیم و خاکسپاری مرحوم حجت السلام والمسلمین نیکبخت شرکت کردند، قرائت گردید.

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا